54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 oblrada@mksat.net

"Ми добиватимемося, аби фінансування реконструкції вокзалу було включено в проект бюджету 2019 року",- Вікторія Москаленко та Ілля Рєзніков в ефірі Суспільного поділилися перспективами ремонту залізничного вокзалу "Миколаїв- Пасажирський".

13.08.2018

10 серпня ввечері на запрошення філії Суспільної телерадіокомпанії України "Миколаївська регіональна дирекція" голова Миколаївської обласної ради Вікторія Москаленко і депутат Миколаївської обласної ради, голова робочої групи з вивчення ситуації, яка склалася навколо залізничного вокзалу "Миколаїв – Пасажирський" Ілля Рєзніков поділилися позитивними напрацюваннями, яких вдалося досягнути депутатському корпусу на чолі із Вікторією Москаленко протягом останнього часу у питанні ремонту візитівки як обласного центру, так і всієї області загалом.

         Перш за все голова облради розставила всі "крапки над І" відносно звернення на адресу Прем’єр – міністра України Володимира Гройсмана, яке наробило галасу у соціальних мережах та викликало резонанс у депутатському корпусі.

         " Звернення стосувалося саме реконструкції і того, щоб уряд посприяв у виділенні коштів. Чому було таке формулювання про можливість прийняття у комунальну власність? Все дуже просто. Ми чули від керівництва Укрзалізниці та окремих представників державної влади заяви відносно ймовірної приватизації, або передачі у концесію окремих вокзальних комплексів. Саме під час перших засідань робочої групи йшлося про необхідність відпрацювання спільної принципової позиції депутатських корпусів та керівництва міста і області. Тому у листі Володимиру Гройсману було зазначено, що у разі виникнення такої необхідності ми готові розглядати будь-які питання. І з прийняттям вокзального комплексу у комунальну власність у тому числі",- зазначила Вікторія Москаленко.

         Голова робочої групи, депутат обласної ради Ілля Рєзніков нагадав про невідповідність вимогам часу та потребам пасажирів існуючого проекту реконструкції. Його було виготовлено іще 2008 року. Через сім років, тобто 2015-го, проектна документація пройшла експертизу і затвердження.

         " Тобто, майже десять років поспіль він був непотрібним. Розмір необхідних коштів було обговорено. Втім, фінансування робіт не відбулось. Проект, який члени нашої робочої групи протягом усіх засідань детально вивчали, сьогодні не відповідає ані вимогам часу, ані потребам пасажирів",- наголосив під час ефіру програми Ілля Рєзніков.

         Однією з ключових проблем, на думку Іллі Рєзнікова, є відсутність зручного доступу для пасажирів до перону. Важкі валізи користувачі послуг змушені тягнути через другий поверх вокзалу. Крім того, довжина платформи не дозволяє приймати потяги з кількістю вагонів більше двадцяти.

         "Тому ми висловили власні зауваження і керівництву Укрзалізниці і адміністрації вокзалу безпосередньо. Оскільки існуючий на сьогодні проект не відповідає жодним вимогам. Витрачати на таку реконструкцію 89 мільйонів – це прояв марнотратства та безгосподарності",- поділився Ілля Рєзніков.

         02 серпня 2018 року у приміщенні ПАТ "Укрзалізниця" відбулася спільна нарада за участю керівництва ПАТ "Укрзалізниця" та членів робочої групи з вивчення ситуації, яка склалася навколо залізничного вокзалу "Миколаїв – Пасажирський" з метою обговорення питання реконструкції залізничного вокзалу Миколаїв-Пасажирський, зокрема: корегування проекту робіт з реконструкції фасаду, питання необхідності продовження першої платформи для можливості приймання потягів з кількістю вагонів більше 20, а також будівництво нової та реконструкція старої вбиральні. По результатам поїздки вирішено в першу чергу внести зміни до проекту з урахуванням вимог законодавства і пропозицій від Ради архітекторів.

         "Нам дійсно вдалося домовитися про приїзд проектантів, які виготовляли діючу документацію. Тоді ми проведемо спільну нараду з нашими архітекторами. Під час засідання робочої групи 06 серпня ми доручили підготувати пропозиції з урахуванням архітектурної специфіки щодо змін внутрішнього змісту комплексу та прив’язки фасаду будівлі до історії міста, області і сьогоднішніх реалій привокзальної площі",- акцентував голова робочої групи.

         " Відсутність ремонту - вже є порушенням правил утримання будівлі. Власник неналежним чином здійснює догляд за своїм майном. І наша група, і весь депутатський корпус добиватимуться, щоб фінансування реконструкції було включено у бюджет 2019 року",- резюмувала голова обласної ради.

        

Події

ХХI позачергова сесія Миколаївської обласної ради

 

Травень 2024
Нд Пн Вт Ср Чт Пт Сб
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Tabunschik
Голова обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку