54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 oblrada@mksat.net

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ ФОРУМ 2018

16.11.2018

Проблеми та перспективи розвитку дорожньої галузі Миколаївщини та застосування Європейського досвіду у будівництві та ремонті автомобільних доріг, нові горизонти економічного розвитку Миколаївщини крізь призму сталого функціонування морегосподарського комплексу у тісному співробітництві з українською залізницею – ці та багато інших питань стали стрижневими Миколаївського економічного форуму 2018.

         "За останні роки Уряд, Президент України, і я у тому числі доклали максимум зусиль для того, щоб регіони були сильними. Щоб кожен громадянин України, проживаючи у будь-якому регіоні, отримав якісну інфраструктуру за рахунок фінансування через державний бюджет України",- зазначив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, відкриваючи Миколаївський економічний форум 2018.

         Він нагадав про створення дорожнього фонду і фінансування галузі в цілому.

         "Але далі справа за вами. Я не можу ремонтувати дороги замість вас. Це повинні робити ви. Ми розвиваємо авіацію у регіонах, ми готові привести світові лоукости до Миколаєва. І я вдячний за ініціативу очільникові області, що він взяв на себе усі політичні ризики і сказав: " аеропорту у Миколаєві бути!",- наголосив Володимир Омелян, згадуючи про Миколаївський Міжнародний аеропорт. За словами пана Міністра, очолюване ним Міністерство стоїть на позиції розвитку залізничного( вантажного та пасажирського) сполучення з країнами ЄС.

         "Буквально вчора відбувся тестовий запуск потяга Мукачеве – Будапешт. І таких потягів буде більше. Ми електрифікуємо залізницю до Миколаєва. Отже, подорожі звідси будуть швидшими та дешевшими",- акцентував високопосадовець.

         Завдання форуму полягає у відпрацюванні спільних дій для модернізації інфраструктури країни, у тому числі Миколаївської області.

         Стосовно доріг. Керівник Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак найпроблемнішою ділянкою в нашій області називає дорогу Н – 14 Миколаїв – Кропивницький, яка з наступного року таки ремонтуватиметься. Затримка була викликана чередою об’єктивних та суб’єктивних причин. Всі перешкоди вже вдалося подолати і з березня там мають запрацювати перші будівельні майданчики. Основними стратегічними напрямками в Миколаївській області для керівництва Укравтодору є Н – 14 "Миколаїв – Кропивницький", Н – 11 "Миколаїв – Дніпро" та автотраса М -14 "Одеса – Мелітополь – Новоазовськ" на ділянці від Одеси до Миколаєва та від Миколаєва до Херсону.

         А взагалі розглядається можливість поєднання морських портів півдня України з Європою шляхом реалізації проекту GО Highway. Якісним автомобільним сполученням зв’яжуть Херсон, Миколаїв, Одесу та Гданськ. Українська частина коридору пройде маршрутом Херсон – Миколаїв – Одеса – Умань – Краковець.

         " Ця дорога поєднає порти Чорного моря з портами Балтійського моря. Це у майбутньому дасть можливість фінансування з Євросоюзу, залучення кредитних коштів. Полегшить залучення приватних інвесторів. Він починається в Україні від кордону з Євросоюзом. З Польщею Краковець – Корчова, потім через Львів, Тернопіль, Хмельницький, Умань до Одеси, Миколаєва і Херсону",- зазначив Славомір Новак. 2017 року розпочався масштабний ремонт цієї дороги. На ці цілі вже було спрямовано 800 млн гривень. Цього року 4 млрд гривень. Аналогічну суму планують виділити і наступного 2019-го.

         Загалом в рамках форуму відбулись чотири панельні дискусії: Дорожня інфраструктура, морегосподарський комплекс, залізнична інфраструктура, авіаційна інфраструктура;

Події

ХХI позачергова сесія Миколаївської обласної ради

 

Травень 2024
Нд Пн Вт Ср Чт Пт Сб
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Tabunschik
Голова обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку