54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 (80512) 37-05-48 oblrada@mksat.net

09 грудня 2020 року, о 10 годині, в сесійному залі обласної ради відбудеться перша сесія обласної ради восьмого скликання

«В ОБЛАСТІ НАЛІЧУЄТЬСЯ 6 РАЙАВТОДОРІВ І МИ ХОЧЕМО ЇХ ПРИЄДНАТИ ДО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА, НАД СТВОРЕННЯМ ЯКОГО МИ ВЖЕ РІК РОЗМІРКОВУЄМО»,- ДЕПУТАТИ ПОСТІЙНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ

14.05.2020

Депутати Миколаївської обласної ради, члени постійної комісії з питань промислової політики та підприємництва, енергетики та енергозбереження, транспорту та розвитку інфраструктури мають намір ініціювати запуск пілотного проекту по перетворенню ДП «Миколаївський облавтодор» та його філій на комунальне підприємство. Про це йшлося під час чергового засідання комісії 13 травня.

                В його системі колись працювало 24 підприємства-філії. Після першої хвилі оптимізації їх залишилося 17. Згодом відбулося іще одне скорочення. Результатом цього стало фактичне функціонування всього декількох підприємств-філій в регіоні.

                Справа у тім, що розмови про необхідність глибокого реформування дорожньої галузі в Україні точилися вже протягом декількох років поспіль. Цю структуру вважали і вважають досі недієздатною, рудиментарним залишком минулого навіть окремі столичні менеджери-управлінці.

                Все це, і дії колишнього керівництва ДП «Миколаївський облавтодор», призвели до того що сьогодні матеріально-технічна база не дозволяє облавтодору на рівних конкурувати з приватними структурами. Станом на травень поточного року підприємство має борг у сумі 62 мільйона гривень.

                «На сьогодні «Миколаївський облавтодор» знаходиться в жалюгідному стані, до якого був доведений за кілька останніх років. Область і колектив трудовий знаходяться зараз не зовсім в стабільному стані, що стосується зимового утримання, тому що незрозуміло, як ефективно будуть приватні компанії, не маючи баз, обслуговувати обласні дороги. Це що стосується експлуатації. Кілька разів ми зустрічалися з комісією і прийшли до розуміння, що потрібно виходити з ситуації через створення комунального підприємства на базі області і брати філії, пілотних кілька філій взяти, ввести в комунальне підприємство через оренду. Що ми таким чином виграємо? Перше, ми збережемо зарплату. Те, що співробітники компанії будуть далі продовжувати без затримок отримувати зарплату, і друге, область по районам зніме з себе ризикову таку, патову ситуацію щодо зимового утримання доріг. Тому що завжди керівництво згадує про дорожні організації восени, пізньої осені, коли потрібно готуватися до зими. Але до зими потрібно готуватися вже зараз. Тому, було прийнято рішення, ми зі свого боку дамо кілька філій, вони вже, велика частина, один напрямок Доманівський, вже відпрацьований, запускаємо Єланець і також будемо пропонувати Криве Озеро, Первомайськ та Врадіївку. Подивимося, як це буде поетапно. До кінця тижня ми підготуємо відповідну інформацію для аналітики», - сказав Олександр Колосовський, виконуючий обов´язки директора підприємства.

                «В області налічується 6 райавтодорів, і ми хочемо їх взяти і приєднати до того комунального підприємства, над створенням якого ми вже рік розмірковуємо. За яке ще не проголосували, але сподіваюся, що проголосуємо. Наша каденція закінчується, і нам треба щось залишити для спадкоємців, - підкреслив Валерій Колесніков.

                У підсумку досягнуто домовленість відносно підготовки декількох варіантів завершення процесу.

Оголошення Читати всі
2020-11-06
ДЕКЛАРУВАННЯ ДЛЯ ДЕПУТАТІВ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

Відповідно до підпункту б) пункту 1) статті 3 Закону України "Про запобігання корупції" (далі – Закон) депутати місцевих рад є суб'єктами, на яких поширюється дія цього Закону.

Детальніше
Підготовка до чергової сесіїї обласної ради
Голова облради Москаленко Вікторія Вікторівна
підписатись на розсилку