54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 oblrada@mksat.net

НА КОНТРОЛІ ДЕПУТАТІВ ОБЛАСНОЇ РАДИ-ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА АКВАТОРІЇ ПОРТІВ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

07.03.2019

За ініціативою депутатів - членів постійної комісії обласної ради з питань екології, охорони навколишнього середовища та використання природних ресурсів обласної ради створено робочу групу щодо вивчення питання стосовно забезпечення екологічної безпеки акваторії портів Миколаївської області.

06 березня 2019 року відбулося виїзне засідання робочої групи за участю членів постійної комісії обласної ради з питань екології, охорони навколишнього середовища та використання природних ресурсів обласної ради Резнікова І.Б., Катрича А.П., Каражея О.М. та Крета Ю.В. на території Миколаївської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України». У засіданні взяли участь начальник Адміністрації Миколаївського морського порту Проточенко О.М., заступники начальника АММП Єременко С.М., Гайчов С.В., начальник відділу екологічної безпеки АММП Воїн І.М. та інші.

Під час заходу члени робочої групи оглянули територію, виробничі потужності порту та провели нараду, в ході якої розглянули питання охорони водних об'єктів і атмосферного повітря, зокрема питання щодо замивання трюмів судна від залишків вантажу, мінімізацію викидів в атмосферне повітря шляхом обладнання технологічних ліній аспіраційними установками.

Особливу увагу учасники наради приділили питанням щодо якісного виконання замивочних робіт підприємствами, які співпрацюють із Миколаївським морським портом, якості здійснення утилізації рідких відходів в акваторії порту, а також будівельним роботам, які виконуються на причалі № 8 Миколаївського морського порту.

Підсумком робочої зустрічі стали рекомендації робочої групи щодо збереження екологічної безпеки на території Миколаївського морського порту.

 

Довідка:Морський порт Миколаєва є одним з найстаріших портів в Україні.

У 1789 році на лівому березі Інгулу, неподалік від Адміралтейства, в районі нинішньої Нижньої набережній, була заснована Вільна Гавань - прародителька Нікморпорту. У 1821 році, через навігаційних складнощі, її перенесли в район Попової балки (нинішні Ялти). А 1 липня 1862 року порт був відкритий для заходу іноземних суден, почала функціонувати митниця 1-го класу. З цього часу почалася нова історія Миколаївського комерційного порту.

Вже через 13 років, в 1875 році, експортний вантажопотік Миколаївського комерційного порту досягав 184 тис. тон. Порт продовжував розвиватися, і до кінця 1913 року загальний вантажообіг порту становив понад 2 млнтонн, з яких 80% це були сипучі (хлібні) вантажі, а близько 20% - навалочні. Основними експортними продуктами є залізна і марганцева руди, а також пшениця, жито, ячмінь та інші сільськогосподарські продукти. До початку Першої світової війни Миколаївський комерційний порт був третім у Росії після портів Петербургу й Одеси за обсягами експортної торгівлі, а за обсягами експорту зерна йому не було рівних серед портів Російської Імперії.

Порт з’єднаний з морем Бузько-Дніпровсько-лиманським каналом. Довжина каналу - 44 милі, ширина - 100 м. Територія порту - 97,3 га, акваторія порту - 342 га, загальна протяжність причалів порту - 2420 м, кількість причалів – 15. Акваторія порту має зовнішній рейд на підході до портпунктів Очаків для обробки великотоннажних суден типу «PANAMAX» осадкою до 13,2 м.

 

Події

ХХI позачергова сесія Миколаївської обласної ради

 

Травень 2024
Нд Пн Вт Ср Чт Пт Сб
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Tabunschik
Голова обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку