54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 [email protected]

Сайт відновлює свою роботу після кібератаки. Інформація в процесі актуалізації.

Засідання Координаційної ради при обласній державній адміністрації з питань реалізації Комплексної програми охорони довкілля Миколаївської області на 2018-2020 роки.

14.06.2018

14-го червня в обласній державній адміністрації відбулось засідання Координаційної ради при обласній державній адміністрації з питань реалізації Комплексної програми охорони довкілля Миколаївської області на 2018-2020 роки. В засіданні взяв участь депутат Миколаївської обласної ради, секретар  постійної   комісії обласної ради з питань екології, охорони навколишнього середовища та використання природних ресурсів Анатолій Катрич.

         Члени Координаційної ради заслухали інформацію  про підсумки діяльності у 2017 році регіональних ландшафтних парків "Приінгульський", "Гранітно-степове Побужжя", "Кінбурнська коса", "Тилігульський". Під час зустрічі було затверджено план роботи координаційної ради на поточний рік. Учасники засідання розглянули звернення МКП "Миколаївводоканал" щодо внесення доповнень до  заходів Комплексної програми охорони довкілля Миколаївської області на 2018-2020 роки.

         Комунальники звертаються до представників обласної влади з проханням включити додатково до Програми три об’єкти відведення стічних вод: колектор, який йде через територію Миколаївського суднобудівного заводу, напірний колектор, який пролягає через Морський порт та каналізаційний колектор по вулиці Богородичній.

         Виконуючий обов’язки начальника управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації висловив припущення, що доцільніше було б розраховувати на бюджет міста Миколаєва, або на кошти з державного бюджету.

         " Я підтримую таку пропозицію. У разі розрахунку на обласний бюджет, справа може затягнутися на невизначений строк. Тому міська влада повинна долучитися до вирішення цього питання. Взагалі такі питання мають вирішуватись на державному рівні. Порушену проблематику можна поставити на один щабель із питанням про  дороги на території області. Це дуже важливо. І ще, включайтеся, захищайте – всі ваші ініціативи ми опрацюємо на комісії. Я закликаю вас до співпраці. Разом ми можемо все зробити",- наголосив Анатолій Катрич.

ПОДІЇ

Скликано двадцять дев’яту позачергову сесію Миколаївської обласної ради восьмого скликання 01 травня 2025 року 

 

30.04.2025 року о 14.00 відбудеться засідання постійної комісії обласної ради з питань екології, охорони довкілля, раціонального природокористування, туризму та рекреації

30.04.2025 року о 13.00 відбудеться засідання постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики, охорони здоров'я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності

 

17.04.2025 року о 13.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури 

16.04.2025 року о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради  з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій

16.04.2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики, охорони здоров'я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності

14.04.2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань захисту прав і свобод людини, законності і правопорядку, антикорупційної та регуляторної політики, регламенту, депутатської діяльності та етики, комунікативної політики

14.04.2025 року о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім’ї і спорту, культури та духовності 

 

Травень 2025
Нд Пн Вт Ср Чт Пт Сб
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Tabunschik
Голова обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку