54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 [email protected]

Сайт відновлює свою роботу після кібератаки. Інформація в процесі актуалізації.

ДЕПУТАТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ВИДІЛИЛИ 109,0 МЛН ГРН НА БОРОТЬБУ З КОРОНАВІРУСОМ

28.03.2020

Депутати Миколаївської обласної ради проголосували за внесення  зміна до  обласного  бюджету Миколаївської області на 2020 рік, які передбачають  обов’язково збільшити видатки по головному розпоряднику коштів обласного бюджету -  управлінню охорони здоров’я облдержадміністрації за рахунок вільних залишків обласного бюджету, що утворився на 01.01.2020 на виконання заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) , у тому числі:  

 забезпечення додаткових доплат до заробітної плати медичним та іншим працівникам, у першу чергу КНП "Миколаївський обласний центр лікування інфекційних хвороб" Миколаївської обласної ради, які безпосередньо зайняті на роботах з ліквідації захворювання серед людей на коронавірусну хворобу (COVID-19),  на період виконання заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), до завершення виконання цих заходів у сумі - 10 млн. грн;

 забезпечення підвозу медичних працівників до відповідних закладів охорони здоров'я на період виконання заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), до завершення виконання цих заходів  у сумі  2 млн. грн.;

 придбання 4-х сучасних апаратів ШВЛ- експертного класу для КНП "Миколаївський обласний центр лікування інфекційних хвороб" Миколаївської обласної ради;

 придбання аналізаторів ПЦР для закладів охорони здоров’я Миколаївської обласної ради -  2 млн. грн;

 придбання тестів ПЦР для закладів охорони здоров’я Миколаївської обласної ради - 1 млн. грн;

 фінансування кожного закладу охорони здоров'я Миколаївської обласної ради з метою закупівлі дезінфікуючих засобів, костюмів водонепроникних, масок, тощо – по 200 тис. грн. на кожний заклад;

забезпечення підвезення осіб, які потребують постійного гемодіалізу до відповідних закладів охорони здоров’я Миколаївської обласної ради.

ПОДІЇ

Скликано двадцять дев’яту позачергову сесію Миколаївської обласної ради восьмого скликання 01 травня 2025 року 

 

30.04.2025 року о 14.00 відбудеться засідання постійної комісії обласної ради з питань екології, охорони довкілля, раціонального природокористування, туризму та рекреації

30.04.2025 року о 13.00 відбудеться засідання постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики, охорони здоров'я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності

 

17.04.2025 року о 13.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Миколаївської області, житлово-комунального господарства, капітального будівництва та архітектури 

16.04.2025 року о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради  з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій

16.04.2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики, охорони здоров'я, материнства, дитинства, захисту прав учасників і ветеранів АТО/ООС та їхніх сімей, гендерної рівності

14.04.2025 року о 14.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань захисту прав і свобод людини, законності і правопорядку, антикорупційної та регуляторної політики, регламенту, депутатської діяльності та етики, комунікативної політики

14.04.2025 року о 10.00 відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань науки і освіти, інновацій, молоді, сім’ї і спорту, культури та духовності 

 

Травень 2025
Нд Пн Вт Ср Чт Пт Сб
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Tabunschik
Голова обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку