54001, м.Миколаїв, вул. Адміральська, 22 +38 068 4404824 oblrada@mksat.net

ЗАСІДАННЯ РОБОЧОЇ ГРУПИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ РЕАЛЬНОГО СТАНУ ТА ПЕРСПЕКТИВ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОКРЕМИХ КОМУНАЛЬНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

31.08.2020

Відбулось фінальне засідання робочої групи для вивчення реального стану та перспектив функціонування окремих комунальних некомерційних підприємств системи охорони здоров’я Миколаївської області.

До робочої групи із вивчення ситуації, яка склалась навколо Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради увійшов перший заступник голови Миколаївської обласної ради Тахір Садрідінов.

За словами першого заступника голови Миколаївської обласної ради, депутата Тахіра Садрідінова, головне завдання госпіталю підготувати всі необхідні умови, щоб госпіталь заключив максимальну кількість пакетів з надання медичних послуг із Національною службою здоров’я України та в наступному році отримав необхідне фінансування.

«Я виїзжав із робочим візитом до госпіталю, вивчав питання особисто, ознайомився із матеріально-технічною базою, можу запевнити, що не все втрачено, госпіталь може себе фінансувати, має всі необхідні умови. Але для повної самостійності необхідна допомога депутатського корпусу, управління охорони здоров’я», - зазначив Тахір Шамсідінович.

На засіданнях робочих груп також були присутні представники громадських організацій, активісти ветерани-інтернаціоналісти, воїни АТО/ООС. Активісти піднімали болючі питання щодо недостатнього фінансування на медикаменти та продукти харчування для пацієнтів.

В.о.директора КНП «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Олена Кузьміна зазначила, що в умовах реорганізації госпіталю буде відбуватись скорочення терапевтичного відділення №2 м.Первомайськ (30 ліжок) та терапевтичного відділення №3 м.Новий Буг (25 ліжок). Необхідність скорочення зумовлено відсутністю на базі відділень лабораторного та медичного обладнання (ЕКГ, УЗД, рентгенографії та інше), обстеження пацієнтів проводиться на базі Центральної районної лікарні.

З 01 квітня 2020 року в умовах медичної реформи, обслуговування ветеранів на безоплатній основі стає неможливим. Таким чином, для ефективної роботи госпіталю виникла необхідність відкриття сучасного реабілітаційного відділення на 50 ліжок, що дасть можливість заключити два додаткових договори із Національною службою здоров’я України про надання медичних послуг, та отримати додаткове фінансування.

«Я особисто вважаю, що ветерани повинні проходити обстеження, лікування та реабілітацію в комфортних умовах та із сучасними обладнанням. Ветеранам необхідно зайти в госпіталь та отримати всі необхідні послуги. І не має значення, що це за консультація у лікаря, реабілітація після поранення чи психологічна терапія»,- зазначив Тахір Садрідінов 

За результатами засідання робочої групи Управління охорони здоров’я облдержадміністрації надало свої рекомендації щодо виключення дублюючих послуг госпіталю із обласною лікарнею, що знаходиться з ним на одній території.

«Я пропоную керівництву госпіталя розробити необхідний пакет документів для того, щоб на наступний бюджетний рік внести відповідні зміни до обласної Програми розвитку та підтримки закладів охорони здоров’я. Та передбачити додаткове фінансування з обласного бюджету на харчування та медикаменти в госпіталі. У зв’язку із тим, що майже 60 відсотків ветеранів, які проходять реабілітацію, є місцевими мешканцями, рекомендую керівництву госпіталю звернутись до депутатського корпусу міської ради для залучення необхідних коштів для фінансування. А представникам Управління охорони здоров’я облдержадміністрації надати повноцінну консультацію для підготовки документів для заключення необхідних пакетів з надання послуг з НСЗУ», - зазначив Тахір Садрідінов.

Березень 2024
Нд Пн Вт Ср Чт Пт Сб
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Tabunschik
Перший заступник голови обласної ради Табунщик
Антон Вікторович 
підписатись на розсилку